Takiej huśtawki emocji dawno nie przeżyłam

Takiej huśtawki emocji dawno nie przeżyłam

czwartek, 31 grudnia 2020

Życzenia Noworoczne i małe podsumowanie

Wszystkiego co dobre w Nowym Roku. Oby był choć odrobinę szczęśliwszy i nieco bardziej owocny od poprzedniego. 

W 2020 miałam świetną passę do blogowania i niestety zawdzięczam to w dużej mierze pandemii. Choć wielu osobom ta sytuacja dała się we znaki, mnie nagrodziła większą ilością wolnego czasu oraz luźniejszym podejściem w pracy i na studiach. Jeszcze w lutym bałam się jak pogodzę 4/5 etatu z pełnymi studiami dziennymi i mocno ograniczałam wszelką aktywność w Internecie. Już w marcu, gdy pierwszy szok minął, mogłam rozwinąć skrzydła i w małe przerwy wciskałam coraz więcej czytania. Paradoksalnie to właśnie pandemia, kryzys światowy dał mi te kilka chwil dziennie, których brak dotąd nie pozwalał rozwinąć bloga czy Instagrama. 

Nie jest jednak zupełnie kolorowo. Ceny w sklepach rażą, ciągłe podwyżki przypominają o galopującej inflacji, a w marcu 2021 czeka mnie poszukiwanie nowej pracy, co zapowiada się na bardzo trudne wyzwanie. A moje problemy są niczym w porównaniu do historii, które trafiają do nas co dzień. Rok temu o tej porze nikt nie uwierzyłby, że 2020 będzie taki, jaki był. Mam wrażenie że tym razem, nauczeni doświadczeniem, wszyscy jesteśmy ostrożni w przewidywaniach na 2021 rok. 

Choć przeczucia co do nowego roku mamy różne, w życzeniach bądźmy wylewni. Oby było jak najlepiej, stabilniej i przede wszystkim zdrowo! Bo zdrowie rzeczywiście jest najważniejsze, z tym już chyba nikt nie polemizuje ;)

Pozdrawiam!

24 komentarze:

  1. To ważne kochana, aby nawet w tych złych chwilach odnajdywać jakieś pozytywne aspekty. Wtedy łatwiej przetrwać trudny czas.
    Niech ten nowy rok będzie spokojny i wynagrodzi nam trudy roku minionego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wszystkiego, co najlepsze. Ja spaceruję już w świetle dnia, ale nie mogę zapominać o farmakologii. Prawdopodobnie ruszę z jakimiś korepetycjami online z historii. Wszystkiego - co najlepsze. By ten Nowy Rok był czasem wygasającej pandemii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obyśmy byli zdrowi. Życzę zaczytanego 2021 roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla Ciebie również wszystkiego dobrego. Zaczytanego 2021! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego nowego roku!
    Powodzenia w szukaniu nowej pracy. Rok 2020 niejednej osoby wywrócił życie do góry nogami.


    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego roku, oby był lepszy niż ten. Powodzenia z szukaniem pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowia! Wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego w nowym roku! Niech będzie lepszy od minionego! Powodzenia na studiach i w szukaniu pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze to potrafić znaleźć jasne strony nawet w tych najtrudniejszych sytuacjach. Cieszę się, że udało Ci się to. Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę dobrego 2021.
    Jula

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda, rok temu o tej porze nikt nie uwierzyłby, że będzie coś takiego jak pandemia. Myślę, że 2021 będzie lepszy, bo przecież gorzej już być nie może. Wszystkiego dobrego. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego co najlepsze w nowym roku, a przede wszystkim zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia! Ono jest bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie powodzenia w szukaniu pracy. Trzymam kciuki, że się uda. U mnie też przez pandemię blogowanie zyskało w ubiegłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego Ci życzę! Powodzenia w szukaniu pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki za nową pracę! Oby 2021 rok otworzył nowe możliwości!
    Jeśli chodzi o jakieś pozytywne strony zamknięcia w domu, to mnie także udało się wygospodarować więcej czasu na czytanie. Z czego cieszę się jednak najbardziej to fakt, że wreszcie zabrałam się za uporządkowanie notatek z ostatniej dekady i zebrałam je w tom pierwszy powieści. W roku 2021 postaram się poszukać dla niego wydawcy :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę Ci przede wszystkim zdrowia w tym Nowym Roku, a reszta jakoś sama przyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oby ten nowy rok był dużo lepszy! Życzę wszystkiego dobrego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę wielu ciekawych książek w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio ciągle odwiedzam biblioteki. Raz nie mam już miejsca na nowe książki. Dwa to takie kochane, że za kwotę 50 zł książką mogą cieszyć się setki osób, a przy okazji pracę zyskuje ich około sześciu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego dobrego i powodzenia szczególnie w szukaniu nowej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam nadzieję, że wszystko się u Ciebie ułoży! U mnie też będzie ciężki rok, z przerażeniem myślę o dalszych miesiącach..

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...