Takiej huśtawki emocji dawno nie przeżyłam

Takiej huśtawki emocji dawno nie przeżyłam

wtorek, 14 sierpnia 2018

Stosik nr 14

Dziś przychodzę do was ze stosikiem, pierwszym od dłuższego czasu. Trochę nowych książek nazbierało się na mojej półce w trakcie mojej nieobecności na blogu. Poniżej przedstawiam pięć z nich, które niedługo przeczytam, właśnie pochłaniam lub już są za mną.


Od góry:

1. Imperium Burz Sarah J. Maas - notka z opinią

Dawno czekałam by się za nią zabrać. Wiem, że mnie wciągnie i nie wypuści dopóki nie dotrę na ostatnią stronę i już się nie mogę doczekać tego maratonu :D


2. Mity Nordyckie Neil Gaiman

Ta pozycja już za mną, a parę słów o niej pod tym linkiem.


3. Dziewczyna z Dzielnicy Cudów Aneta Jadowska - notka z opinią

Prezent urodzinowy. Okładka jest świetna, podobnie obrazki w środku. Czytałam o niej wiele pozytywnych opinii, więc mam dość wysokie oczekiwania co do niej. Zobaczymy :D


4. Niezrównani Alyson Noel

Również prezent urodzinowy. Przedtem nie miałam o niej pojęcia, ale wreszcie nadszedł czas by się bliżej zapoznać.


5. Damy Polskiego Imperium Kamil Janicki

Rzadko sięgam po historyczne pozycje, ale to się musi szybko zmienić, bo moja wiedza w tym zakresie jest przerażająco marna. Planuję to zmienić książkami z serii Prawdziwe historie.


Któraś z powyższych książek już za wami? Jak wrażenia? ;)


Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Czytałam tylko Kinga i to dawno temu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej z tych książek, więc czekam na Twoje ich recenzję. Być może mnie zainteresują.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam żadnej, ale jeśli miałabym po którąś z nich sięgnąć, byłby to King :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jeszcze żadnej z powyższych nie czytałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny stosik :) Każdą z pozycji mam w swoich planach :D

    ps. Bardzo ładny blog, będę tutaj zaglądać :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemnych lektur! Od siebie bardzo polecam Kinga i Maas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mitologia nordycka ma przepiękną okładkę <33 Mimo że nie przepadam za tego typu książkami, akurat tę chciałabym mieć na półce ze względu na to śliczne wydanie. *.* <3
    Pozdrawiam!
    https://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzę o kolekcji książek Gaimana w tych okładkach - są po prostu przecudne. Twój nick kojarzy mi się z piosenką jednego z moich ulubionych piosenek Paramore (Decoy) :) czyżby to była twoja inspiracja? :) Cudny stosss!

    Pozdrawiam i obserwuję *-*
    ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak :D
      Dokładnie z tej piosenki. Swego czasu był to mój ulubiony zespół i do dziś mam sentyment ;)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
    2. Mam identycznie 😍😍 mam ich wszystkie płyty. Często słucham w samochodzie! 💓

      Usuń
  9. Z zaprezentowanego przez Ciebie stosiku mam w planach "Damy Polskiego Imperium", które od jakiegoś czasu kurzą się na mojej półce. Powinnam zmienić ten stan rzeczy! ;)

    Serdeczności!
    Dzosefinn's Books

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyno, zaczynaj Imperium burz. Nie tylko cię wciągnie, ale tak chwyci za serce, że nie będziesz mogła przestać myśleć o tej książce. :) Wiem, co mówię.
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam mitologię nordycką - dość dawno ale mam ochotę na coś innego bo tutaj poczułam niedosyt. Czaje sie na mity skandynawskie od Zysk S-ka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę się zabrać kiedyś za "Imperium Burz", a niewiele pamiętam z poprzednich części. XD
    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  13. ,,Damy polskiego imperium" chciałabym przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...