Takiej huśtawki emocji dawno nie przeżyłam

Takiej huśtawki emocji dawno nie przeżyłam

czwartek, 9 sierpnia 2012

Stosik nr 4

Bardzo długo byłam nieobecna, gdyż właśnie wróciłam z kilkunastodniowej kolonii w Albanii.  To naprawdę piękny kraj z cudownymi widokami (potęga tamtejszych gór jest niewiarygodna), niesamowicie czystym morzem i gościnnymi ludźmi. Miałam okazję być pierwszy raz na kamienistej plaży (tylko takie występuję w Albanii) - to prawdziwy raj bez wiecznie przyklejającego się i wszędzie włażącego piasku. Obiecuję, że postaram się nadrobić zaległości jak najszybciej. Tymczasem przedstawiam wam najnowszy stosik - oczywiście wszystkie książki pochodzą z biblioteki ;) - oraz piosenkę, która ogromnie mi się spodobała. Pozdrawiam!




Od góry:
1. Meg Cabot, Nienasyceni
2. Ewa Białołęcka, Wiedźma.com.pl
3. Andrzej Ziemiański, Achaja
4. Bettina Belitz, Pożeracz snów
5. Sophie McKenzie, Więzy krwi
6. A.G. Taylor, Meteoryt
7. Alyxandra Harvey, Księżniczka wampirów
8. Jonathan Maberry, Wilkołak

21 komentarzy:

  1. Świetny stos! Czekam na recenzję: Wilkołaka i Pożeracza snów!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER stos! Zazdroszczę Ci takich koloni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stos!
    Podkradłabym ci Pożerasz snów.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy stosik :3
    JA też w tym roku byłem na kamienistej plaży - na kolonii w Hiszpanii. Sam nie wiem co gorsze XD Nie mogłem chodzić bo kamienie wbijał się w nogi a ponadto i tak wszędzie miałem kamienie (zamiast piasku) XD Zazdroszczę pobytu w Albanii :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze do czynienia z żadną ksiazką z twojego stosiku, który wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy stosik. Szczególnie chciałabym przeczytać ,,Pożeracz snów'', ale najpierw czekam na twoją recenzje. Przyjemnego czytania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Imponujący stos:) Czytałam "Wilkołaka" i jestem bardzo zadowolona, polecam:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. witaj z powrotem i przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Pożeracz snów" - plany, plany :)
    Ciekawią mnie recenzje pozostałych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Nienasyceni" Meg Cabot są warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny stos, widzę wiele ciekawych pozycji. Miłwgo czytania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko dwie pozycje ze stosiku są już za mną. Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny stosik, życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny stosik... zazdroszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej jaki stos! Dużo z tych pozycji czytałam. Nienasyceni oraz Księżniczka wampirów bardzo mi się podobały. Wiedźma.com.pl oraz Pożeracz snów już nie specjalnie, ale z Tobą może byc odwrotnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanej lekturowej konsumpcji:))
    Albanii zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe tytuły, nie mogę się doczekać recenzji ;)

    Też wolę kamieniste plaże od piaszczystych :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny, naprawdę piękny stos! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny stosik :D
    Gorąco polecam "Nienasyconych" - mi się bardzo spodobała a jeśli chodzi o "Wilkołaka" to nie byłam w stanie dotrzeć nawet do połowy - jak dla mnie nic ciekawego :)

    A i znowu genialna piosenko ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...