Takiej huśtawki emocji dawno nie przeżyłam

Takiej huśtawki emocji dawno nie przeżyłam

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

START!

 "Najtrudniejszy jest początek" Gabriel García Márquez


 Witam!
Od zawsze uwielbiałam czytać. Każda nowa książka, którą zdobywałam, wzbudzała we mnie ogromną radość. I nawet teraz, kiedy uczęszczam do liceum i mam mnóstwo pracy z tym związanej, nic się nie zmieniło. Wciąż pochłaniam książki hurtowo. Jednak teraz postanowiłam zrobić z tej pasji użytek. Mam wiele do powiedzenia na temat książek, które przeczytałam i chciałabym się podzielić z wami swymi opiniami. Z doświadczenia wiem, że przed zakupem jakiejś książki, często sprawdza się jakość tego utworu. Mam nadzieję, że mój blog pomoże w znalezieniu odpowiednich dla siebie pozycji oraz zachęci to zakupu naprawdę świetnych powieści. Pozdrawiam oraz zachęcam do czytania i komentowania mojego bloga.

3 komentarze:

  1. Powodzenia w blogowaniu i przede wszystkim wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. również i ja chciałabym życzyć Ci powodzenia!
    żebyś wytrwała w tym i nie poddawała się za szybko porzucając prowadzenie bloga ;] często zdarzają się niestety słomiane zapały ;]
    mam nadzieję, że Ciebie to nie będzie dotyczyło :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój zapał jest na razie tak silny, że powinien wystarczyć jeszcze na długi, długi czas :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...