Takiej huśtawki emocji dawno nie przeżyłam

Takiej huśtawki emocji dawno nie przeżyłam

środa, 11 grudnia 2019

Stosik nr 16 (Mikołajkowy)


Dziś przychodzę z nieco spóźnionym stosikiem mikołajkowym. 
Wszystkie od tego jedynego najlepszego faceta pod słońcem ;)

Książkę To nie koniec świata napisaną przez twórców Grupy Filmowej Darwin udało się odstać jeszcze z przedsprzedażowej puli z autografami autorów. Wydana jest przepięknie, z ciekawymi rysunkami w środku. Stanowi zbiór opowieści z wykreowanego przez GF Darwin świata. Zawiera nawet kilka scenariuszy napisanych przez Marka i Janka jeszcze w okresie studiów. Już się nie mogę doczekać tej lektury :D

Nic bardziej mylnego Radka Kotarskiego to klasyk, którego jak dotąd brakowało na mojej półce. Teraz, gdy pustka została zapełniona, pozostaje mi tylko rozprawić się z wszystkimi niesławnymi mitami.

Harry Potter i Więzień Askabanu w nowym wydaniu dołączy do mojej kolekcji jako trzeci tom. Brakuje na mojej półce jeszcze czterech. Powoli, cierpliwie zbieram, nie śpiesząc się za bardzo. Liczę, że w przyszłe wakacje zabiorę się za swoją ulubioną serię już w całości. 

Demon luster to kontynuacja Szamanki od umarlaków, o której pisałam o tutaj. Bardzo miło ją wspominam, jedna z najlepszych książek polskiej fantastyki, jaką miałam przyjemność czytać. Tym bardziej cieszę się, że już wkrótce zapoznam się z kolejną częścią ;)

Żniwiarz. Pusta noc to pierwszy tom serii, o której dowiedziałam się niedawno i od razu poczuła, że to coś dla mnie. Wystarczyła informacja, że zawiera motywy ze słowiańskich wierzeń. O mitologii rzymskiej, greckiej, skandynawskiej naczytałam się sporo, ale naszą rodzimą się jeszcze nie nasyciłam.

Mam nadzieję, że i wy dostaliście od Mikołaja wymarzone prezenty ;) Przyznajcie się, jakie? 
Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Takie prezenty zawsze cieszą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) 5 książek to całe święta masz z głowy :D u mnie też będzie sporo czytania jak czas pozwoli to może się wyrobię, czego i Tobie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy zestaw. Życzę zatem miłej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Satysfakcjonującej lektury życzę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnej z tych książek nie czytałam. Oby lektura okazała się udana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój jedyny już mi nie kupuje książek, bo marudzi, że za wolno czytam. Ale co poradzę, jak tyle dobrego co chwila się pojawia? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny mikołajkowy prezent. Szukałam na zdjęciu ,,Żniwiarza'', a był pierwszą książką od góry.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam Hendel i Kotarskiego, obie książki polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Żniewiarz" czeka u mnie cierpliwie na swoją kolej. Też chętnie sięgam po książki zawierające odniesienia do wierzeń słowiańskich. Zainteresowała mnie pozycja "Nic bardziej mylnego" z Twojego stosiku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj Harrego też chciałabym mieć u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...