Takiej huśtawki emocji dawno nie przeżyłam

Takiej huśtawki emocji dawno nie przeżyłam

niedziela, 8 stycznia 2023

Spóźnione życzenia noworoczne

Troszkę mnie tu nie było. Niemal pół roku. Szmat czasu. Trochę życie mnie dogoniło, trochę czasu musiałam poświęcić sobie i wewnętrznemu spokojowi. Dobra wiadomość jest taka, że autoterapia udała się jak najbardziej. Wracam z nową energią. Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie z powrotem cieplutko :) 

Przyjmijcie też proszę spóźnione życzenia. Mam nadzieję, że 2022 rok nie był dla was taki zły, a nieśmiało liczę, że nawet całkiem się udał, tak jak u mnie. Życzę Wam, by 2023 był pełen szczęścia i sukcesów na wszystkich płaszczyznach. Obyśmy spotkały/li się za rok w tym samym składzie i z nowymi pokładami wiary w to, co robimy. 

Pozdrawiam gorąco!

13 komentarzy:

  1. Cieszę się, że do nas wróciłaś. Życzę aby ten rok przyniósł Ci dużo spokoju i satysfakcji. Niech będzie pełen zdrowia, radości oraz poczucia spełnienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również życzę , wszystkiego co najlepsze. Taka przerwa od czasu do czasu jest wskazana, pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to prawda, bardzo dobrze mi zrobiła chwila wytchnienia :)

      Usuń
  3. Wszystkiego co najlepsze w nowym roku. Będę oczywiście wpadać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego! Czasami przerwa jest potrzebna. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sobie robię przerwę do 31 stycznia, tak na marginesie . Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem warto zrobić sobie przerwę od bloga. Świetnego 2023

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego i zaczytanego!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...