Takiej huśtawki emocji dawno nie przeżyłam

Takiej huśtawki emocji dawno nie przeżyłam

sobota, 5 grudnia 2020

Instagramowe Rozdanie Świąteczne


Dziś przychodzę do Was z informacją o świątecznym rozdaniu, które trwa na Instagramie Znalezione Wśród Wielu do 18 grudnia 🎄 

Jedna osoba zgarnia dwie książki-niespodzianki 🎁 


Coś dla siebie znajdą fani fantastyki i thrillerów 👌 


Kto zostawi komentarz "Hoho" pod tym wpisem z podaniem nicku instagramowego zyska dodatkowy los 😉  


Powodzenia! ❤


P.S. 

Do nieposiadaczy kont na Instagramie - mam nadzieję, że nie sprawiłam, że poczuliście się urażeni lub pominięci. Mam w planie ogłoszenie Sylwestrowego Rozdania na Blogu 


13 komentarzy:

  1. Dopiero dzisiaj dowiedziałam się o istnieniu twojego Instagrama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednym z celów akcji jest docieranie do większej ilości czytelników, więc cieszę się, że działa :)

      Usuń
  2. Bu, a jak ktoś nie ma konta na instagramie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Główna część tego rozdania trwa na Instagramie, więc w takim wypadku pozostaje przekonać się do platformy. A polecam, społeczność książkowa przyjmuje chętnie nowych członków ;)

      Usuń
  3. Ja też nie mam konta na instagramie niestety.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hoho! �� tutaj @_the.paper.girl_ :)
    Pozdrawiam cieplutko ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia uczestnikom! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hoho! @redhead_in_wonderland
    I pędzę na Instagrama! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hoho! @potarganerude

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...